עינבר גטר בורשטיין

אימון | ייעוץ | פיתוח-אישי ארגוני ועסקי

   פיתוח וליווי מנהלים

עינבר גטר בורשטיין

אימון | ייעוץ | ופיתוח-אישי ארגוני ועסקי 

פיתוח וליווי מנהלים

פיתוח מנהלים

פיתוח, ליווי והכשרת מנהלים (מתחיל –ביניים –בכיר)
ניהול – מנהיגות – ומנטורינג
(אימון פרטני 1:1/קבוצתי)

"ניהול הוא לעשות את הדברים נכון , מנהיגות היא לעשות את הדברים הנכונים "(פיטר דרוקר)

אפשרו למנהלים שלכם את היכולת להוביל בהצלחה בעזרת הכשרה מתאימה!

השוק העסקי משתנה במהירות עצומה, מוליד אתגרים חדשים, איומים והזדמנויות חדשות. ככל שעולם העבודה הופך למורכב יותר כך גדלה חשיבותו של המנהל, והכשרתו הניהולית מנהיגותית, כך שתהליכי פיתוח הארגוני וההון האנושי הופכים להכרחיים יותר מתמיד.

המטרות שלי

להעניק למנהלים שלכם ידע וכלים להתפתחות אישית ומקצועית, כלים ברי יישום ואפקטיביים למסוגלות ניהולית והתמודדות עם סיטואציות משתנות.
לבסס ולהעצים מיומנויות ניהול, קיימות וחדשניות המותאמות לעידן המודרני ,לארגון וצרכיו.
בהירות תפקיד המנהל, הדרישות ומערך היחסים והממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
לשמר מוטיבציה, לפתח דפוסי חשיבה מקדמים, לבסס מסוגלות וביטחון עצמי , ולמנוע שחיקה כפועל יוצא ממטריית התפקידים, האחריות והממשקים הרבים.
ולהפוך את המנהלים שלכם לטובים ביותר עבור ארגונכם !תוך חיבור לערכי הניהול והארגון, ויצירת שיתוף פעולה ניהולי .
מאחורי כל ארגון מצליח קיים פיתוח וטיפוח של ההון האנושי שבו !

קהל היעד

מנהלים בארגונים בדרגים השונים (מתחיל/ביניים/בכיר)
מנהלים בתחילת דרכם – הכשרה מקיפה במגוון נושאים ומיומנויות נדרשים .
הכנת מנהלים לקידום .
מנהלים בשלבי הקמה ופיתוח של צוותים.
מנהלי מכירות.

נושאים שכיחים בפיתוחי מנהלים (אימון 1:1 / קבוצתי)

אל תשאירו את פיתוח המנהלים שלכם ליד המקרה!!! אפשרו להם את הפיתוח הנדרש,הכלים האפקטיביים וההכשרה מתאימה!

1.

מנהיגות ניהולית :

* ניהול + מנהיגות ומה שביניהם – ניהול מהו ? תפישת התפקיד, סגנון ניהולי ומנהיגות בעידן המודרני .
* ניהול זמן אפקטיבי וכלים להתמודדות עם דחיינות .
* ניהול ושינויים בעולם המודרני – ניהול באי וודאות, מנהל כסוכן שינוי , ניהול מרחוק.

2.

מנהיגות וניהול זירת צוותים/כפיפים :

* פיתוח צוותים – מהו צוות? מיומנויות בניית צוות חדש/ניהול צוות קיים, דינמיקות ציוותיות , שיתוף פעולה ,בנייה ושימור אקלים ציוותי מפרה וחיובי, יצירת זהות ושייכות.

* מחוברות ושימור עובדים וטאלנטים – חשיבות המנהל ביצירת מחויבות ערכית ושותפות מעשית בקרב עובדי הארגון

   מחוברות כגורם שימור משמעותי המאפשרת חווית עובד חיובית מתמשכת.

* מוטיבציה והנעת עובדים – (תמריצים מנטליים יעדים/תמריצים/פיתוח/שייכות/ האצלת סמכות ועוד )

* שחיקה ולחץ גורמים תוצאות ודרכי התמודדות – כלים לזיהוי, להתמודדות ולמניעת לחץ ושחיקה בעובד.

* הערכת עובדים ומתן משוב אפקטיבי – ניהול שיחות חתך + הערכה ומשוב : 

  חשוב!!! תאום צפיות , הערכת ביצועים , והצבת יעדים שנתיים – איך עושים את זה נכון ? וברגישות .

3.

ניהול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים :

* סדנת ניהול קונפליקטים והתנגדויות יש פתרון ! – חשוב !!! ניהול הרגש במצבי קונפליקט, כלים למניעת והתמודדות עם קונפליקטים , 

  מה בין קונפליקט לעימות בריא ומפרה (מתון מול שלילי ), כיצד לא נחצה קווים אדומים ב"אי הסכמה" ועוד.

* בניית תכניות עבודה וכתיבת נהלים – מהו נוהל? מה התחושות שהוא מעלה בנו? מה יתרונותיו? , 

  אלמנטים לבניית תכנית עבודה מנצחת ,ועוד .

* סדנת ניהול משא ומתן מקצועי ואפקטיבי – פיתוח ושיפור מיומנויות וכלים מתקדמים .

* תקשורת בינאישית והקשבה אקטיבית – מקצועי ו/או בשילוב פעילות גיבוש חובה בכל ארגון נזהה את סגנון התקשורת שלנו, 

  נלמד מדוע קיימים קצרים בתקשורת ואיך לנהל אותם נכון, נלמד לתקשר באופן יעיל , וכלים וחשיבות ההקשבה האקטיבית .

* פרזנטציה , סטוריטלינג ועמידה מול קהל -איך לשכנע , איך להשפיע ואיך להשיג בולטות ובנינוחות לשיפור ביצועים ארגוניים 

  (כולל שפת גוף ).

* ניהול ישיבות , דיונים ופרזנטציות באפקטיביות – העברת מסרים ממוקדת, כלים, חשיבות יתרונות ומיומנויות איך עושים זאת נכון ? .

* איכות השירות – פיתוח מיומנויות ואסטרטגיות שירות ואיכות פנים וחוץ ארגוני.

  (התמודדות עם התנגדויות, טיפים לשימור לקוחות והגדלת נפח הלקוחות ונפח תיק ללקוח).

חשוב !!!

* נתון לשינוי ולהרחבה בהתאם לדרישות ומבנה הארגון ,וצרכי צוות ניהולי.

* כל הנושאים מועברים באופן מקצועי וחוויתי ובהטמעה מקסימילית : 

  שילוב בין תכנים מקצועיים , שותפות אקטיבית ,עבודה בקבוצות, סימולציות ותרחישים מהשטח, אימון מנהלים.

* כל פיתוח מתגבש ונבנה בהתאם לצרכי הלקוח, קהל היעד ,מטרותיו ודרישותיו של הארגון .

   זאת לאחר אבחון ותיאום ציפיות מול נושאי תפקידים רלוונטיים בארגון.

תנו למנהלים שלכם את הכלים לפעול אפקטבית עם הכשרה מתאימה ותוך זיהוי הצרכים בהם נדרש שיפור ומינוף , לטובת שימור יציבות וגמישות בעידן שכולו שינויים. בהתאם ליעדים העסקיים, הערכים והחזון הארגוני!