
עינבר גטר בורשטיין
אימון | ייעוץ | פיתוח-אישי ארגוני ועסקי
פיתוח וליווי מנהלים
עינבר גטר בורשטיין
אימון | ייעוץ | ופיתוח-אישי ארגוני ועסקי
פיתוח וליווי מנהלים
פיתוח מנהלים
"ניהול הוא לעשות את הדברים נכון , מנהיגות היא לעשות את הדברים הנכונים "(פיטר דרוקר)
אפשרו למנהלים שלכם את היכולת להוביל בהצלחה בעזרת הכשרה מתאימה!
המטרות שלי
קהל היעד
נושאים שכיחים בפיתוחי מנהלים (אימון 1:1 / קבוצתי)
אל תשאירו את פיתוח המנהלים שלכם ליד המקרה!!! אפשרו להם את הפיתוח הנדרש,הכלים האפקטיביים וההכשרה מתאימה!
1.
מנהיגות ניהולית :
* ניהול + מנהיגות ומה שביניהם – ניהול מהו ? תפישת התפקיד, סגנון ניהולי ומנהיגות בעידן המודרני .
* ניהול זמן אפקטיבי וכלים להתמודדות עם דחיינות .
* ניהול ושינויים בעולם המודרני – ניהול באי וודאות, מנהל כסוכן שינוי , ניהול מרחוק.
2.
מנהיגות וניהול זירת צוותים/כפיפים :
* פיתוח צוותים – מהו צוות? מיומנויות בניית צוות חדש/ניהול צוות קיים, דינמיקות ציוותיות , שיתוף פעולה ,בנייה ושימור אקלים ציוותי מפרה וחיובי, יצירת זהות ושייכות.
* מחוברות ושימור עובדים וטאלנטים – חשיבות המנהל ביצירת מחויבות ערכית ושותפות מעשית בקרב עובדי הארגון
מחוברות כגורם שימור משמעותי המאפשרת חווית עובד חיובית מתמשכת.
* מוטיבציה והנעת עובדים – (תמריצים מנטליים יעדים/תמריצים/פיתוח/שייכות/ האצלת סמכות ועוד )
* שחיקה ולחץ גורמים תוצאות ודרכי התמודדות – כלים לזיהוי, להתמודדות ולמניעת לחץ ושחיקה בעובד.
* הערכת עובדים ומתן משוב אפקטיבי – ניהול שיחות חתך + הערכה ומשוב :
חשוב!!! תאום צפיות , הערכת ביצועים , והצבת יעדים שנתיים – איך עושים את זה נכון ? וברגישות .
3.
ניהול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים :
* סדנת ניהול קונפליקטים והתנגדויות יש פתרון ! – חשוב !!! ניהול הרגש במצבי קונפליקט, כלים למניעת והתמודדות עם קונפליקטים ,
מה בין קונפליקט לעימות בריא ומפרה (מתון מול שלילי ), כיצד לא נחצה קווים אדומים ב"אי הסכמה" ועוד.
* בניית תכניות עבודה וכתיבת נהלים – מהו נוהל? מה התחושות שהוא מעלה בנו? מה יתרונותיו? ,
אלמנטים לבניית תכנית עבודה מנצחת ,ועוד .
* סדנת ניהול משא ומתן מקצועי ואפקטיבי – פיתוח ושיפור מיומנויות וכלים מתקדמים .
* תקשורת בינאישית והקשבה אקטיבית – מקצועי ו/או בשילוב פעילות גיבוש חובה בכל ארגון נזהה את סגנון התקשורת שלנו,
נלמד מדוע קיימים קצרים בתקשורת ואיך לנהל אותם נכון, נלמד לתקשר באופן יעיל , וכלים וחשיבות ההקשבה האקטיבית .
* פרזנטציה , סטוריטלינג ועמידה מול קהל -איך לשכנע , איך להשפיע ואיך להשיג בולטות ובנינוחות לשיפור ביצועים ארגוניים
(כולל שפת גוף ).
* ניהול ישיבות , דיונים ופרזנטציות באפקטיביות – העברת מסרים ממוקדת, כלים, חשיבות יתרונות ומיומנויות איך עושים זאת נכון ? .
* איכות השירות – פיתוח מיומנויות ואסטרטגיות שירות ואיכות פנים וחוץ ארגוני.
(התמודדות עם התנגדויות, טיפים לשימור לקוחות והגדלת נפח הלקוחות ונפח תיק ללקוח).
חשוב !!!
* נתון לשינוי ולהרחבה בהתאם לדרישות ומבנה הארגון ,וצרכי צוות ניהולי.
* כל הנושאים מועברים באופן מקצועי וחוויתי ובהטמעה מקסימילית :
שילוב בין תכנים מקצועיים , שותפות אקטיבית ,עבודה בקבוצות, סימולציות ותרחישים מהשטח, אימון מנהלים.
* כל פיתוח מתגבש ונבנה בהתאם לצרכי הלקוח, קהל היעד ,מטרותיו ודרישותיו של הארגון .
זאת לאחר אבחון ותיאום ציפיות מול נושאי תפקידים רלוונטיים בארגון.